Bij het huren van een fiets kan het zijn dat je voorafgaand of tijdens je fietstocht een paar vragen hebt. De volgende vragen proberen we zo goed mogelijk te beantwoorden. Zit je vraag er niet tussen? Bel ons op 0346- 261475 of mail naar info@agevanthoff.nl.
Hoe kan ik reserveren?
~ Via de pagina voor fietsverhuur kan je de data aanklikken van wanneer tot wanneer je de fiets wilt huren. Volg de stappen op de pagina en rond de bestelling af. Na afronding ontvang je een mail met de bevestiging en kan je de fiets(en) op de afgesproken dag ophalen.
Waar kan ik de huurfietsen ophalen?
~ Fietsen kan bij ons in de winkel ophalen op het adres Marijkestraat 22, 3621 DC in Breukelen. Na je reservering zetten wij de fiets(en) voor je klaar. Kom gerust naar binnen en ons personeel helpt je vriendelijk verder.
Welke route kan ik het beste fietsen?
~ In Stichtse Vecht hebben we veel leuke routes voor je uitgestippeld. Deze kan je vinden op de pagina voor fietsroutes.
Ik kom later dan verwacht, waar kan ik dat melden?
~ Het is geen probleem als je iets later aankomt dan verwacht. Wanneer je later bent dan 12:00 uur, vragen we je om ons te bellen via het volgende nummer: 0346- 261475.
Kan ik achteraf nog wat wijzigen aan de bestelling?
~ Het is zeker mogelijk om last-minute nog attributen toe te voegen aan je bestelling, zoals een extra fietstas, fietshelm of kinderzitje, zolang de voorraad strekt. Wanneer je grotere wijzigingen wilt maken, vragen we je om te bellen naar ons via het volgende nummer: 0346- 261475.
Mag ik met de gehuurde fiets naar de stad?
~ Ja, dat mag zeker! Wij adviseren je aan om voor de stad een verzekerde fiets te kiezen, de fiets binnen de bewaakte fietsenstalling te plaatsen en eventueel een extra slot te gebruiken om diefstal zo goed mogelijk te voorkomen. Vraag gerust voor tips en tricks bij het personeel.
Ik heb pech onderweg, wat moet ik doen?
~ Helaas kan het gebeuren dat je met je gehuurde fiets pech onderweg ervaart. Wanneer je gestrand bent kan je het beste contact met ons opnemen via het volgende nummer: 0346- 261475. Wij zullen proberen je zo goed mogelijk verder te helpen. Bij een verzekerde fiets kan je ook het nummer op het label van de fietssleutel bellen. Het verzekeringsbedrijf zal jou en jouw fiets naar de fietsenwinkel brengen.
De gehuurde fiets is gestolen, wat moet ik doen?
~ Helaas kan het gebeuren dat je gehuurde fiets wordt gestolen. Het is belangrijk dat je dit zo goed mogelijk probeert te voorkomen door de fiets goed op slot te doen. Wanneer je erachter komt dat de fiets gestolen is, is het belangrijk dat je de sleutel van de fiets goed bewaart en zo snel mogelijk contact met ons opneemt via het volgende nummer: 0346- 261475.
Ik ben ontevreden over de gehuurde fiets, hoe kunnen we dit oplossen?
~ We vinden het belangrijk dat je veel fietsplezier ervaart. Daarom verhuren we merkfietsen, waaronder e-bikes met een Boschmotor. Wij vinden feedback heel waardevol om de fietservaring te blijven verbeteren. Het is voor ons jammer om te horen dat de gehuurde fiets niet is bevallen en we kijken graag samen naar een geschikte oplossing.
Maandag: | 8:30 - 18:00 |
Dinsdag: | 8:30 - 18:00 |
Woensdag: | Gesloten |
Donderdag: | 8:30 - 18:00 |
Vrijdag: | 8:30 - 21:00 |
Zaterdag: | 8:30 - 16:00 |
Zondag: | Gesloten |
Afwijkende dagen | |
25 december t/m 26 december 2024 (Kerst): | Gesloten |
1 januari 2025 (Nieuwjaarsdag): | Gesloten |